Жашківська міська рада
Черкаська область, Уманський район

ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

Дата: 11.04.2025 09:35
Кількість переглядів: 29

Фото без опису

ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІ ПРОДУКТИ УКРАЇНА"
36843876
(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи - підприємця, ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають 
відмітку у паспорті) інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.
1. Інформація про суб’єкта господарювання. Україна, 01033, місто Київ, СПОРТИВНА ПЛОЩА, будинок 3 380674726167 (місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи - підприємця (поштовий індекс, адреса), 
контактний номер телефону)

2. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи.
Планована діяльність, її характеристика.
Планована діяльність передбачає розширення діючого підприємства по виробництву напоїв різної номенклатури ТОВ «НОВІ ПРОДУКТИ УКРАЇНА» за адресою Черкаська область, Уманський район, Жашківська міська територіальна громада, м. Жашків, вул. Перемоги, 10.
Основним видом діяльності товариства є дистиляція, ректифікація та змішування спиртних напоїв.
Технічна альтернатива 1.
Планується збільшення об'ємів виробництва пива, слабоалкогольних напоїв, води та іншої продукції за рахунок встановлення додаткового обладнання. Для збільшення об’ємів виробництва встановлено більш потужніше обладнання для приготування продукції товариства та встановлено додаткову нову комплектну лінію розливу в алюмінієву банку продуктивністю 22500 банок/год. Після введення в експлуатацію нового обладнання потужність виробництва 
товариства становить 490 т/добу напоїв різної номенклатури, з них 65 т/добу пиво.
Технічна альтернатива 2.
При плануванні збільшення об’ємів розглядався варіант використовувати вже існуюче
обладнання та лінії розливу. В зв’язку з недостатньою потужністю існуючого обладнання, та враховуючи, що нове обладнання більш високотехнологічне та екологічне, технічна альтернатива1 є більш прийнятною і більш раціональною. Вплив на довкілля за Технічною альтернативою 2 значно більший, ніж за Технічною альтернативою 1.
3. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи. 
Черкаська обл. Уманський р-н Жашків вул. Перемоги,10
3.1 Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності.
Жашківська міська територіальна громада
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1. Черкаська обл. Уманський р-н Жашків вул. Перемоги, 10.
Планована діяльність передбачається на території діючого заводу на орендованій земельній ділянці з кадастровим номером 7120910100:02:001:0582. Цільове призначення земель: 11.02 Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості, загальною площею 3,9673 га.
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2.
Черкаська обл. Уманський р-н Жашків вул. Перемоги, 10.
Розміщення об’єкта планованої діяльності на інших територіях є недоцільним оскільки
діяльність здійснюватиметься в межах існуючого заводу, на історично сформованій площадці харчового підприємства, де наявні інженерні комунікації, будівлі та споруди з необхідною інфраструктурою для нормального функціонування, тому територіальна альтернатива 2 не розглядається.
4. Соціально-економічний вплив планованої діяльності.
Позитивний соціально-економічний вплив планована діяльність матиме за рахунок залучення додаткової робочої сили на період монтажу та організації нових робочих місць при експлуатації, забезпечення економічного підґрунтя для захисту соціально-економічних інтересів корінного населення та за рахунок встановлення сучасного автоматизованого виробничого обладнання, отримання якісної вітчизняної продукції, збільшення надходжень до місцевого бюджету, за рахунок збільшення виробничих потужностей і, відповідно, реалізації продукції.
5. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності
(потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо). Планована діяльність передбачає Розширення діючого підприємства по виробництву напоїв різної номенклатури ТОВ «НОВІ ПРОДУКТИ УКРАЇНА» за адресою Черкаська область,
Уманський район, Жашківська міська територіальна громада, м. Жашків, вул. Перемоги, 10. Для реалізації планованої діяльності на товаристві встановлено більш потужніше обладнання для приготування продукції та встановлено додаткову нову комплектну лінію розливу в алюмінієву банку продуктивністю 22500 банок/год. Технологічний процес виробництва пива 
пастеризованого передбачає наступні стадії: підготовка та подрібнення зернопродуктів (при виготовлені пивного сусла із зернопродуктів), приготування пивного сусла та передача його на бродіння, бродіння та доброджування, освітлення, фільтрація, стабілізація, зберігання відфільтрованого пива та передача його на розлив, пастеризація та розлив пива, зберігання та транспортування готової продукції. Технологічний процес виготовлення сидру включає наступні етапи: підготовка технологічної води, підготовка та приготування відновленого концентрованого соку, бродіння, фільтрація, маркування, пакування. Технологічний процес виготовлення безалкогольних та слабоалкогольних напоїв включає наступні етапи: підготовка технологічної води, приготування цукрового та купажного сиропів, приготування безалкогольного напою, для слабоалкогольних напоїв – змішування, купажного сиропу з водно-спиртової сумішю, розлив, маркування, пакування та передача готової продукції на склад. Для провадження планованої діяльності використовується обладнання наступних цехів та відділень: котельні; відділення
водопідготовки, ремонтної майстерні, відділення ремонту і зберігання кег, дизельгенератори, цех по виробництву напоїв бродіння, цех з виготовлення напоїв бродіння, спиртосховище, купажне відділення, відділення приготування напоїв бродіння, блок Д (Сироповарне відділення), цех лікеро-горілчаних та б/а напоїв (цех розливу в алюмінієву банку), цех розливу в скляну тару, блок В (цех розливу в ПЕТ-тару), цех розливу в алюмінієву банку. Після введення в експлуатацію нового обладнання потужність виробництва товариства становить 490 т/добу напоїв різної
номенклатури, з них 65 т/добу пиво. Загальна площа земельної ділянки 3,9673 га. Режим роботи товариства цілодобовий, двохзмінний. Загальна кількість працюючих, після збільшення об’ємів 
виробництва – 550 працівників. Робітники забезпечуються необхідним набором санітарно- побутових приміщень, робочим інвентарем, спецодягом та індивідуальними засобами захисту.

6. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1.
Екологічні, санітарно-епідеміологічні, протипожежні містобудівні та інші обмеження
планованої діяльності встановлюються згідно діючих державних екологічних нормативних документів, будівельних, санітарних і протипожежних норм: Законодавства України, включаючи Земельний та Водний кодекси України, Кодекс України «Про надра», Закон України «Про охорону навколишнього природного середовища», «Про охорону атмосферного повітря», «Про управління відходами», «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», норми НАПБ А.01.001-2014. Не допускати перевищення гранично допустимих концентрацій хімічних і біологічних речовин в атмосферному повітрі населених місць, нормативів
граничнодопустимих викидів забруднюючих речовин із стаціонарних джерел згідно до наказу Мінприроди від 27.06.2006р.No 309 та допустимих рівнів шуму відповідно до «Державних санітарних норм допустимих рівнів шуму в приміщеннях житлових та громадських будинків і на території житлової забудови», затверджених наказом МОЗ України від 22.02.2019 р. за No 463.
Дотримуватись нормативів ГДК забруднюючих речовин згідно наказу Міністерства охорони здоров’я України від 10.05.2024 р. No 813 «Про затвердження державних медико-санітарних нормативів допустимого вмісту хімічних і біологічних речовин в атмосферному повітрі населених місць». Дотримуватись обмежень, встановлених для об'єктів архітектурної, археологічної та культурної спадщини та їх охоронних зон у відповідності до Законів України «Про охорону археологічної спадщини» та «Про охорону культурної спадщини»; не допускати забруднення ґрунтів, поверхневих та підземних вод під час проведення монтажних робіт та експлуатації об’єкту; дотримуватись обмежень, які встановлені в ЗУ «Про природно-заповідний фонд» та
чинним законодавством для об’єктів природно-заповідного фонду, екологічної мережі,
Смарагдової мережі.

щодо технічної альтернативи 2. Аналогічно до технічної альтернативи 1.
щодо територіальної альтернативи 1.
Дотримуватись нормативного розміру СЗЗ, згідно "Державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів", затверджених наказом Міністерства охорони здоров'я України від 19.06.1996 р. No173. Дотримання вимог чинного санітарно-епідеміологічного законодавства, а також протипожежних розривів між будівлями та спорудами згідно містобудівної документації.
Обмеженнями впливу на рослинний і тваринний світ є законодавчі вимоги щодо збереження біорізноманіття об'єктів рослинного і тваринного світу; недопустимість погіршення середовища існування, шляхів міграції та умов розмноження диких тварин; запобігання небажаним змінам природних рослинних угруповань та негативному впливу на них господарської діяльності.
Основні обмеження, пов'язані із здійсненням діяльності, стосуються наступних соціальних питань: здоров'я населення та його безпеки, стурбованості людей можливим негативним впливом на навколишнє середовище, впливу на зони відпочинку, використання земель.
щодо територіальної альтернативи 2.
Територіальна альтернатива 2 не розглядається.
7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами:
щодо технічної альтернативи 1.
Експлуатація технологічного обладнання має здійснюватися з урахуванням вимог техніки безпеки і виробничої санітарії. Передбачено розробку і застосування заходів, направлених на запобігання аваріям, обмеження їх наслідків та захист людей і довкілля від їх впливу.
Дотримання дозволених обсягів викидів у атмосферне повітря від стаціонарних джерел.
щодо технічної альтернативи 2. Аналогічно до технічної альтернативи 1. щодо територіальної альтернативи 1.
Здійснення планованої діяльності передбачається на території в межах існуючої земельної ділянки діючого заводу.
щодо територіальної альтернативи 2.
Не розглядається, так як планована діяльність планується на території діючого заводу.
8. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля: щодо технічної альтернативи 1.
Можливі впливи планової діяльності (при монтажу та експлуатації) об’єкта на довкілля є:
геологічне середовище – відсутній, земельні роботи при монтажі не проводяться. повітряне середовище: під час монтажу: короткочасний незначний вплив за рахунок викидів забруднюючих речовин при роботі спеціалізованої техніки, здійснення зварювальних та фарбувальних робіт; під час експлуатації: допустимий вплив. Джерелами впливу на повітряне середовище є: обладнання котельні; відділення водопідготовки, ремонтної майстерні, відділення ремонту і зберігання кег, дизельгенератори, цех по виробництву напоїв бродіння, цех з виготовлення напоїв бродіння, спиртосховище, купажне відділення, відділення приготування напоїв бродіння, блок Д (Сироповарне відділення), цех лікеро-горілчаних та б/а напоїв (цех
розливу в алюмінієву банку), цех розливу в скляну тару, блок В (цех розливу в ПЕТ-тару), цех розливу в алюмінієву банку. Очікуванні максимальні приземні концентрації забруднюючих 
речовин на межі санітарно-захисної зони товариства та межі найближчої житлової забудови з урахуванням фонового забруднення атмосферного повітря не перевищуватимуть нормативів гранично допустимих концентрацій. водне середовище: на період монтажу та експлуатації: для питних та санітарно-гігієнічних потреб використовується вода з артезіанських свердловини, згідно Дозволу на спеціальне No 81/ЧР/49д-22 від 02.11.2022 р. Водовідведення здійснюється у каналізаційну мережу згідно договору із Жашківським ВУЖКГ. Скидання стічних вод у водні об’єкти не передбачається. Потенційних джерел забруднення підземних та поверхневих вод від
планової діяльності не передбачається. ґрунт: під час монтажу: можливим джерелом
забруднення можуть бути паливно-мастильні матеріали від роботи монтажних механізмів. З метою запобігання негативного впливу на ґрунт проєктом передбачається оснащення площадки контейнерами для побутових і будівельних відходів і вивезенням їх на полігон побутових відходів згідно договору; при експлуатації: можливий вплив від розливу нафтопродуктів у випадку аварії. рослинний і тваринний світ, заповідні об’єкти: на період монтажу та експлуатації: вплив на рослинний світ носить компенсаційний характер, заповідні об’єкти в зоні впливу відсутні, шляхи міграції тварин відсутні. навколишнє соціальне середовище: підвищення зайнятості місцевого
населення, збільшення відрахувань з прибутку у місцевий бюджет тощо. навколишнє техногенне середовище – негативний вплив на промислові, житлово-цивільні і сільськогосподарські об’єкти та інші елементи техногенного середовища під час виробництва незначний та допустимий.
клімат та мікроклімат – відсутній. утворення відходів: на період монтажу та експлуатації утворені відходи передаватимуться спеціалізованим підприємствам відповідно до укладених договорів.
шум: на період монтажу та експлуатації: межа розповсюдження шуму знаходитиметься в межах виробничого майданчика та встановленої СЗЗ та не перевищуватиме допустимих значень. вплив на довкілля, здоров’я та умови проживання населення: в межах допустимих нормативних значень. Передбачені технологічні рішення, методи керування та застосовані заходи забезпечують дотримання норм діючого природоохоронного та санітарно законодавства. Об’єкти культури, архітектури, історичної спадщини - в зоні впливу об’єкту відсутні.
щодо технічної альтернативи 2.
Аналогічно до технічної альтернативи 1.
щодо територіальної альтернативи 1.
Навколишнє соціальне середовище – планована діяльність буде мати позитивний вплив так, як сприятиме: створенню нових робочих місць; поповненню місцевого бюджету податками.
Навколишнє техногенне середовище – негативний вплив на промислові, житлово-цивільні і сільськогосподарські об’єкти та інші елементи техногенного середовища під час виробництва незначний та допустимий.
щодо територіальної альтернативи 2.
Територіальна альтернатива 2 не розглядається, так як планована діяльність планується на території діючого заводу.
9. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”).
Друга категорія
8 Харчову промисловість Харчову промисловість: виробництво продуктів харчування шляхом обробки та переробки: сировини тваринного походження (крім молока) продуктивністю виходу готової продукції понад 75 тонн на добу; сировини рослинного походження продуктивністю виходу готової продукції понад 300 тонн на добу (середній показник за квартал); молока, якщо обсяг одержаного молока перевищує 200 тонн на добу (на основі середньорічного показника); 
пакування та консервування тваринних і рослинних продуктів у обсязі понад 50 тонн на добу; виробництво молочних продуктів в обсязі понад 20 тонн на добу; виробництво пива та солоду в
обсязі понад 50 тонн на добу; виробництво кондитерських виробів та патоки в обсязі понад 20 тонн на добу; виробництво крохмалю; підприємства з переробки риби і риб’ячого жиру; бійні продуктивністю понад 10 тонн на добу; цукрові заводи;"
10. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав).
Підстав немає
11. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з ОВД у відповідності із ст. 6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» No 2059-VІІІ від 23 травня 2017 року. Подання запитів щодо надання інформації про величини фонових концентрацій забруднювальних речовин та надання інформації про багаторічні кліматичні характеристики у місці здійснення планованої діяльності.
12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості.
Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і,
отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає:
підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля; проведення громадського обговорення планованої діяльності; аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації; надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту; врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.
У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.
Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на
довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.
Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для
участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.

На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.
У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення.
13. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку
впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля
(зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій.
У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в
Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.
14. Рішення про провадження планованої діяльності. Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде

Дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря від стаціонарних джерел викидів (вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”) що видається Управління екології та природних ресурсів Черкаської ОДА. (орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)

15. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до Управління екології та природних ресурсів Черкаської обласної державної адміністрації , 18008, м. Черкаси, вул. Вернигори, 17, 38715482@ck.gov.ua, (0472)63-36-55, Начальник

Управління екології та природних ресурсів Черкаської ОДА – Петров Віталій Олександрович (найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа)

{Додаток 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ No 824 від 14.09.2020}


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних