Жашківська міська рада
Черкаська область, Уманський район

Доступ до публічної інформації

Правове забезпечення права на доступ до публічної інформації є однією з найважливіших гарантій становлення будь-якого демократичного суспільства. 9 травня 2011 року в Україні набрав чинності Закон України "Про доступ до публічної інформації", створений передумовою нової співпраці влади з громадянином,заснованої на взаємній довірі. Право на доступ до публічної інформації є конституційним правом людини, передбаченим і гарантованим статтею 34 Конституції України.

ПОРЯДОК СКЛАДАННЯ ТА ПОДАННЯ ЗАПИТІВ НА ІНФОРМАЦІЮ

1. Запит на інформацію (далі – запит) подається фізичною або юридичною особою, об'єднанням громадян без статусу юридичної особи до Жашківської міської ради в усній чи письмовій формі під час особистого прийому, або надсилається поштою: 19201, м. Жашків, вул.Захисників України,17;

електронною поштою:  zhashkiv-vykonkom@ukr.net

2. Запит подається у довільній формі і повинен містити:

- прізвище, ім'я, по-батькові запитувача, або назва юридичної особи, поштову адресу, адресу електронної пошти або номер засобу зв'язку (якщо такий є);

- загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит (якщо запитувачу це відомо);

- підпис і дату (за умови подання письмового запиту).

3. Для подання письмового запиту запитувач може використати форму для зворотнього зв'язку, яка розміщується на офіційному веб-сайті Жашківської міської ради.

4. Під час подання запиту запитувач зазначає зручну для нього форму отримання інформації.

5. Інформація на запит надається безоплатно.

6. У разі, коли запитувана інформація містить документи обсягом, більш як 10 сторінок, про це протягом п'яти робочих днів з дня надходження запиту повідомляється запитувачу із зазначенням обсягу фактичних витрат, пов'язаних із копіюванням або друком документів, та реквізитів і порядку відшкодування таких витрат. Надання інформації здійснюється протягом трьох робочих днів після підтвердження оплати вартості фактичних витрат.

7. У задоволенні запиту може бути відмовлено у разі, якщо: 1) Жашківська міська рада не володіє і не зобов'язана відповідно до її компетенції, передбаченої законодавством, володіти інформацією, щодо якої зроблено запит;

2) інформація, що запитується, належить до категорії інформації з обмеженим доступом;

3) запитувач не оплатив фактичні витрати, пов'язані з копіюванням або друком документів, відповідно до пункту 9 Порядку;

4) не дотримано вимог складання та подання запиту, передбачених частиною п'ятою статті 19 Закону України "Про доступ до публічної інформації", а саме не зазначено:

- прізвища, ім'я, по батькові, назви юридичної особи-запитувача, поштової адреси або адреси електронної пошти, а також номера засобу зв'язку (якщо такий є);

- загального опису інформації або виду, назви, реквізитів чи змісту документа, щодо якого зроблено запит (якщо запитувачу це відомо);

- підпису і дати (за умови подання письмового запиту).

 

Форма запиту на інформацію

Закон України про доступ до публічної інформації

 

 

 


 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь