Безпечна UA: Як працює система екстреної допомоги населенню за єдиним номером 112
Спершу дзвінок надходить до операторів Служби 112, далі запити скеровують до необхідних підрозділів, які допомагають у тій чи іншій надзвичайній ситуації.
Важливим є те, що на лінію 112 можуть звертатися і люди з порушеннями слуху чи мовлення. Вони спілкуватимуться по відеозв’язку з операторами, які володіють жестовою мовою. Для цього необхідно відправити смс-повідомлення на номер 112 і очікувати посилання на з’єднання.
Наразі лінія 112 працює вже у двох макрорегіонах України – центральному та західному. Як розповів заступник Міністра внутрішніх справ Леонід Тимченко, від 1 травня 2024 року у Дніпрі має запрацювати центр Служби 112, який покриватиме регіони на сході України. А вже у вересні планується відкрити четвертий центр, який базуватиметься у місті Одеса, саме він покриватиме південні регіони.
Загалом, відповідно до графіка Міністерства, до кінця грудня 2024 року планується поширити роботу Служби 112 на території всієї України. При цьому, номери профільних екстрених служб 101, 102, 103 і 104 продовжать працювати і після 2024 року.
Зазначимо, що в умовах війни важливо мати систему, що ефективно координує роботу різних служб і оперативно реагує на ситуації надзвичайного характеру. Саме центр 112 виступає у ролі такого механізму, забезпечуючи швидкий та організований відгук на екстрені виклики.
За інформацією Міністерства внутрішніх справ України