A A A K K K
для людей із порушенням зору
Жашківська міська рада
Черкаська область, Уманський район

Оформлення біометричних документів для громадян, які раніше документувалися на тимчасово окупованій території України (окремі райони Донецької та Луганської областей, АР Крим та м. Севастополь)

Дата: 06.07.2023 14:20
Кількість переглядів: 753

Які правила оформлення документів для громадян з тимчасово окупованих
територій?

Правила оформлення біометричних документів (паспорт для виїзду за кордон та
ID-паспорт) є єдиними для всіх громадян України і затверджені постановами Кабінету
Міністрів України від 25 березня 2015 р. № 302 (ID-паспорт) та від 7 травня 2014 р. № 152 (паспорт для виїзду за кордон).
Важливим етапом оформлення будь-якого документа є ідентифікація особи, без
якої жодна особа не може бути документована. Рішення щодо оформлення документа або про відмову в його оформленні приймається за результатами ідентифікації та перевірки належності особи до громадянства України.
Де подаються документи?
Документи на оформлення паспорта громадянина України та паспорта громадянина
України для виїзду за кордон подаються до будь-якого підрозділу міграційної служби,
незалежно від реєстрації місця проживання.
Чи буде дотримано встановлений законодавством строк оформлення документів?
У випадку, якщо заявник подав до оформлення паспорт зразка 1994 року, виданий
на окупованих російсько-терористичними військами територіях, та не має діючого
паспорта для виїзду за кордон, оформленого засобами Реєстру, ідентифікація особи буде здійснюватися шляхом направлення запитів з метою отримання інформації, відтак
процедура ідентифікації може тривати до двох місяців.
У таких випадках не рекомендується оплачувати підвищену суму адміністративного збору за термінове оформлення документів (10 робочих днів для ID-паспорта та 7 робочих днів для паспорта для виїзду за кордон).
Як проводиться ідентифікація?
Основним способом ідентифікації є отримання даних про особу з Єдиного державного демографічного реєстра, куди внесено інформацію про всіх осіб, яким оформлювалися нові ID-паспорти. Якщо до оформлення документів подається внутрішній паспорт-книжечка зразка 1994 року, ідентифікація проводиться за даними про особу, які зберігаються на паперових носіях у картотеках територіального підрозділу ДМС, яким видавався паспорт.
Якщо доступу до картотек немає (актуально для територій, тимчасово окупованих
російсько-терористичними військами – ОРДЛО та Крим), ідентифікацію може бути
проведено за інформацією про особу відповідно до наявних державних та єдиних реєстрів, інших інформаційних баз, що перебувають у власності держави або підприємств, установ та організацій. При цьому, підрозділом ДМС направляються запити для отримання інформації з наявних державних та єдиних реєстрів, інформаційних баз, картотек, у тому числі фотозображення особи, яка дасть змогу ідентифікувати особу. В процесі перевірки береться до уваги вся інформація, яку повідомив заявник.

                                                                Жашківський сектор УДМС у Черкаській області

Фото без опису
 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь