A A A K K K
для людей із порушенням зору
Жашківська міська рада
Черкаська область, Уманський район

Платники мають змогу отримати електронний витяг стану розрахунків з бюджетом та фондами

Дата: 02.09.2021 08:07
Кількість переглядів: 710

  Головне управління ДПС у Черкаській області для підвищення рівня інформованості платників податків щодо можливості взаємодії з органами податкової служби дистанційно у режимі реального часу через персоналізований сервіс «Електронний кабінет» повідомляє наступне.

  Платники мають змогу отримати електронний витяг стану розрахунків з бюджетом та фондами, користуючись наступними рекомендаціями.

     В приватній частині електронного кабінету в Меню «Заяви, запити для отримання інформації» реалізована можливість  платнику створити та надіслати до відповідного органу ДПС запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДПС (далі – Запит) за формою «F/J1300204».

      Верхня панель навігації у вікні «Заяви, запити для отримання інформації» дозволяє встановити відповідний період та обмежити перелік документів за типом «J(F)13 Запити». Зі списку документів обирається Запит (F/J1300204) натисканням лівої клавіші миші. В наступному вікні в полях «Регіон» та «Район» обирається відповідний територіальний орган ДПС (за замовчуванням встановлено орган ДПС за місцем основної реєстрації), та натискається кнопка «Створити».
     Поля форми Запиту заповнюються системою автоматично, а саме:

     найменування; прізвище ім’я, по батькові платника податків;

     податковий номер платника податку або серія та номер паспорта;

     дата відправлення Запиту до органів ДПС.

     Автоматичне заповнення таких полів можна відмінити, знявши позначку «Авто розрахунок».

     Зберегти створений Запит можна натиснувши кнопку «Зберегти». Збережений документ можна підписати та відправити до органу ДПС, натиснувши кнопки «Підписати» та «Відправити».

     Робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.

     Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.

     Отже, платник податків має право надіслати Запит за формою «F/J1300204» через меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету.

     Відповідь на Запит платнику податків надсилається через Електронний кабінет не пізніше п’ятнадцяти робочих днів з дня його отримання у вигляді витягу з інформаційної системи органів ДПС щодо стану розрахунків платника з бюджетом та цільовими фондами за формою «F/J1400204» (далі – Витяг). Витяг формується за період вибраний платником податків при створені Запиту з урахуванням строків давності, станом на дату відправлення Запиту до органів ДПС.
     Самостійно перевірити дані, за якими сформовано Витяг можна за допомогою меню «Стан розрахунків з бюджетом» приватної частини Електронного кабінету.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь