A A A K K K
для людей із порушенням зору
Жашківська міська рада
Черкаська область, Уманський район

Увага! Конкурс!

Дата: 04.12.2020 14:59
Кількість переглядів: 673

 «Відповідно ст.10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», Жашківська міська рада Черкаської області оголошує конкурси на заміщення вакантних посад:

 1. Начальник загального відділу апарату виконавчого комітету Жашківської міської ради. Обов’язкові вимоги до кандидатів: вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста, вільне володіння державною мовою. Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років. Досвід роботи у сфері організації діловодства в органах місцевого самоврядування, знання законодавчих та нормативних документів, володіння персональним комп’ютером.

2. Начальник відділу земельних ресурсів апарату виконавчого комітету Жашківської міської ради. Обов’язкові вимоги до кандидатів: вища освіта відповідного професійного спрямування не нижче ступеня магістра, спеціаліста, вільне володіння державною мовою. Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років. Досвід роботи у сфері регулювання земельних відносин, знання законодавчих та нормативних документів, володіння персональним комп’ютером.

3. Начальник відділу економічного розвитку, містобудування, архітектури,  житлово-комунального господарства, цивільного захисту та екології  Жашківської  міської  ради. Обов’язкові вимоги до кандидатів: вища освіта за напрямком професійного спрямування «Архітектура та будівництво» («Архітектура та містобудування», «Будівництво та цивільна інженерія», «Геодезія та землеустрій», «Гідротехнічне будівництво», «Водна інженерія та водні технологій») або «Право», не нижче ступеня магістра, спеціаліста, вільне володіння державною мовою. Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років. Досвід роботи у вище зазначеній сфері, знання законодавчих та нормативних документів, володіння персональним комп’ютером.

 

4. Завідувач  сектору інформаційної політики апарату виконавчого комітету Жашківської міської ради. Обов’язкові вимоги до кандидатів: вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста, вільне володіння державною мовою. Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або стаж роботи за відповідним професійним напрямком, або досвід роботи за відповідним напрямком, на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років. Досвід роботи у сфері інформаційних систем та технологій, знання законодавчих та нормативних документів, володіння персональним комп’ютером.

 5. Головний спеціаліст відділу юридичного забезпечення -юрисконсульт апарату виконавчого комітету Жашківської міської ради. Обов’язкові вимоги до кандидатів: вища освіта відповідного професійного спрямування не нижче ступеня бакалавра, вільне володіння державною мовою. Без вимог до стажу. Досвід роботи у юридичній сфері, знання законодавчих та нормативних документів, володіння персональним комп’ютером.

 

За додатковою інформацією щодо переліку документів, основних функціональних обов’язків, умов оплати праці звертатись за тел.6-11-42 або за адресою: м.Жашків, вул. Захисників України, 17, каб.5.»

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь