Жашківська міська рада
Черкаська область, Уманський район

"Особливі" педагоги

Дата: 16.12.2019 12:54
Кількість переглядів: 704

Фото без описуОднією з найважливіших умов впровадження інклюзивної моделі в закладах освіти є організація праці фахівців, результатом якої має стати освітнє середовище, максимально сприятливе для різнобічного розвитку всіх вихованців, у тому числі і з особливими потребами. Успішна інклюзія неможлива без спеціального дефектологічного супроводу. Тому однією з нагальних проблем інклюзивної освіти, яка потребує вирішення на даному етапі, є кадрове забезпечення закладів освіти. 

     Дуже важливо якомога раніше розпочати корекційну роботу, тому першою ланкою є робота логопедів в закладах дошкільної освіти. Такі спеціалісти працюють в ЗДО №1 (Пасічник Н.А.), №4 (Тишкевич О.В.), №5 (Гаврилюк М.Г.), №6 (Романюк Л.М.) міста Жашків. Логопед  не тільки коригує недоліки мовлення, а відкриває дитині необмежені можливості спілкування, він провідник в світ людських взаємовідносин. Подолання мовленнєвих вад вселяє в дитину впевненість у власних силах, сприяє розвитку її пізнавальних здібностей – дитина становиться більш емоційною, допитливою, більш відкритою для контактів з іншими людьми, більш сприйнятною до нових знань.

      Корекціно-розвивальна робота з попередження та подолання мовленнєвих вад у дітей – багатоаспектна, передбачає взаємодію фахівців: логопеда, психолога, батьків, вихователя, вчителя. Продовжують цю роботу вчителі логопеди ЗЗСО №2(Коломієць В.В.), №3 (Пасічник Н.А.) та СПШ №1 (Колодій Н.В.).

       Стати «особливим» фахівцем сьогодні абсолютно реально, але докласти зусиль потрібно чимало. Складність у тому, що дана спеціальність ніби на межі між медициною та психолого-педагогічними дисциплінами, тому педагоги постійно займаються підвищенням фахового рівня, вивчають нові методики роботи з дітьми.

        Створення відповідного середовища для успішної та продуктивної роботи спеціалістів  - завдання для керівників закладів, це і окремий кабінет, і спеціалізована дидактика, інструментарій тощо. Як приклад,  у Жашківській спеціалізованій школі №1 з поглибленим вивченням окремих предметів створено інклюзивно ресурсну кімнату. Інклюзивно –ресурсна кімната – додатковий інструмент для адаптації психологічного та фізичного здоров’я дітей з особливими освітніми потребами,  що  дозволяє емоційно розвантажити дитину, зняти нервове збудження, знизити рівень тривожності, активізувати мозкову діяльність, займатися зі спеціалістом в індивідуальному порядку. Тут є навчальна, соціально-побутова, ігрова зона та зона відпочинку. Ресурсна кімната - необхідна частина інклюзивної освіти.

      Логопедична служба надає можливість дітям з особливими потребами  займатися за індивідуальним планом розвитку , з цією  метою проводяться корекційні заняття та ігри: «Розвиток мовлення», «Побутове орієнтування», «Корекція розвитку», «Ритміка», «Логопедична подорож порами року», «Весела подорож язичка і пальчиків», «Як пальчики та язичок стали друзями», «Листи від Діда Грамотія з країни  АБВГДейки!», «Золота осінь», «Звуки вивчаємо, слова та речення складаємо» тощо.

Джерело: https://zhashkiv-osvita.gov.ua/news/12-25-36-12-12-2019/



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних