Жашківська міська рада
Черкаська область, Уманський район

Що потрібно знати при зверненні до Комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації?

Дата: 05.07.2019 10:33
Кількість переглядів: 534

Фото без описуМІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ

ГОЛОВНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ЮСТИЦІЇ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Що потрібно знати при зверненні до Комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації?

Якщо державний реєстратор нерухомості або бізнесу незаконно відмовив, зупинив розгляд заяви про державну реєстрацію або мала місце незаконна дія чи бездіяльність державного реєстратора, можна звернутися до Комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Черкаській області (далі - Комісія), яка розглядає скарги відносно державних реєстраторів, суб’єктів державної реєстрації, що здійснюють свою діяльність в межах Черкаської області. Скаргу можна подати або надіслати за адресою: бульвар Шевченка, 185, м. Черкаси, 18001, телефон для консультацій (0472)33-00-27. Перевагою звернення до Комісії є швидкість розгляду скарги, яка розглядається протягом ЗО календарних днів, загальний строк розгляду та вирішення скарги не може перевищувати 45 днів, відсутність обов’язку бути особисто присутнім на засіданні Комісії, відсутність платежів за звернення до Комісії, в разі задоволення скарги Комісія скасовує незаконну відмову та проводить державну реєстрацію. Скарга обов’язково повинна містити: 1) повне найменування (ім’я) скаржника, його місце проживання чи перебування (для фізичних осіб) або місцезнаходження (для юридичних осіб), а також найменування (ім’я) представника скаржника, якщо скарга подається представником; 2) реквізити рішення державного реєстратора, яке оскаржується; 3) зміст оскаржуваного рішення, дій чи бездіяльності та норми законодавства, які порушено, на думку скаржника; 4) викладення обставин, якими скаржник обґрунтовує свої вимоги; 5) відомості про наявність чи відсутність судового спору з порушеного у скарзі питання* що може мати наслідком скасування оскаржуваного рішення На № ______ від ________ Сільські, селищні та міські ради Черкаської області 2 державного реєстратора та/або внесення відомостей до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно; 6) підпис скаржника або його представника із зазначенням дати складання скарги. Якщо скарга подається представником скаржника - додається довіреність чи інший документ, що підтверджує його повноваження, або його копія, засвідчена в установленому порядку. До скарги додаються засвідчені в установленому порядку копії документів, що підтверджують факт порушення прав скаржника (за наявності).

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних