Жашківська міська рада
Черкаська область, Уманський район

Зручні он-лайн сервіси Міністерства юстиції України для громадян

Дата: 05.02.2019 11:02
Кількість переглядів: 481

Фото без описуДля забезпечення зручності, економії часу та коштів Міністерством юстиції України для  користувачів адміністративних послуг он-лайн сервіси "Онлайн будинок юстиції" та "Кабінет електронних сервісів".

Наразі фізичні та юридичні особи мають можливість в режимі он-лайн:

- отримати документи та інформацію з державних реєстрів Міністерства юстиції України;

- подати документи для проведення державної реєстрації юридичної особи, фізичної особи-підприємця;

- провести попередній правовий аналіз документів щодо реєстрації громадської організації;

- скористатись рубрикою соціальний ліфт, яка надає можливість ознайомитись з переліком вакансій Міністерства юстиції України та його територіальних підрозділів, обрати напрямок діяльності та регіон в якому ви бажаєте працювати, а також подати своє резюме;

- відслідковувати статус будь-яких об'єктів нерухомого майна у Державному реєстрі ' речових прав на нерухоме майно, поставивши їх на контроль за допомогою рубрики SМS-Маяк;

- отримати кваліфікований цифровий підпис;

- за допомогою «Веб-порталу «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану» записатись на прийом до відділу державної реєстрації актів цивільного стану у зручний для вас час, задати питання в онлайн режимі, подати заяву на реєстрацію актів цивільного стану;

- скористатись пошуком законодавчих документів, шаблонів (зразків документів) тощо. 

Переваги отримання послуг он-лайн:

- отримання відповідної інформації в режимі он-лайн;

- зручність, відсутність черг та економія часу;

- можливість оплати в он-лайн режимі;

- розмір адміністративного збору за отримання інформації/відомостей в електронній формі значно менший ніж розмір адміністративного збору за отримання інформації у паперовій формі;

- цілодобовий доступ до он-лайн сервісу;

- отримання послуг без контакту з представниками влади.

Необхідно зазначити, що в електронній формі інформацію можливо отримати за умови ідентифікації особи (фізичної чи юридичної) з використанням кваліфікованого цифрового підпису чи іншого альтернативного засобу ідентифікації особи, реєстрації користувача на і відповідному порталі, у тому числі з використанням електронної системи ідентифікації ' «Bank ID».

Скористатись зазначеними послугами можна за посиланнями – http://kap.minjust.gov.ua/http://online.minjust.gov.ua.

Відомості з державних реєстрів Міністерства юстиції України , що надаються у паперовій або електронній формах мають однакову юридичну силу.
Користуйтеся зручними сервісами Міністерства юстиції України.

 

(Інформацію надано Головним територіальним управлінням юстиції України)


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних